+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 18:00

Wellness rodinný hotel U Langrů Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 50 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    84%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 16.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velice příjemný personál, ochota. Moc krásné prostředí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petra

dospělý pár, 11.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi příjemní lidé, jak na hotelu, tak v restauraci. Cimbálová hudba perfektní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří

skupina přátel, 25.9.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 25.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Miloš

skupina přátel, 3.7.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 30.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Radomír

jednotlivec, 17.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Dagmar

jednotlivec, 16.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo dokonalé, mohu jen vřele doporučit, útulné ubytování v jádru Pálavy a jezera Nových Mlýnů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Wellness rodinný hotel U Langrů odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme moc za kladné hodnocení .

Blanka

jednotlivec, 28.3.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Dušan

mladý pár, 27.3.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 30.9.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemné jednání.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.3.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Prostředí, personál a vířivka

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 23.9.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Tomáš

rodina se staršími dětmi, 12.9.2021

Bohumín Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Úroveň ubytování a služeb na výborné úrovni. Dovedu si představit, že tento hotel navštívíme v budoucnu opakovaně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Magda Míčová

mladý pár, 8.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Snídaňový bufet byl parádní Každý den na snídani něco jiného

  • Nebyla nám nabídnuta možnost polopenze, ani při objednání pokoje ani na místě, ale na místě možnost pro jiné hosty večeře byla

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Děrdova

jednotlivec, 28.7.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Úplně splnilo naše očekávání, byly jsme poprvé a určitě se moc rádi vrátíme ❤

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Tomáš Vodička

rodina se staršími dětmi, 11.6.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hezké prostředí, příjemný personál, pěkný kraj.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alexandra

dospělý pár, 27.9.2020

Horšovský Týn Česká republika

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Snídaně

  • Ubytování ve staré části hotelu - v překladu, krcálek 4x4 metry, vybavení z roku nebreč, s postelí do níž se chlap nad 180 centimetrů ani celý pohodlně nevejde. Sprcha, kterou nastavíte a stejně po dvou minutách teče horká nebo studená. V kohoutku u umyvadla nečekejte teplou vodu vůbec, buďte rádi, že teče. Přímotopy příšerně smrdí (asi se po letní sezoně zapínaly poprvé). V restauraci bohužel žádný velký gastro zážitek nečekejte. Ceny odpovídají centru Prahy, kvalita jídla tak bufetu u nádraží, bohužel v širém okolí je nejbližší další restaurací Hájenka na opačném konci obce (tam vaří skvěle) . A pokud tady je cimbál, stejně si bez rezervace, kterou vám coby hotelovému hostu nikdo přednostně nenabídne, nesednete, na jídlo tedy zapomeňte úplně, když pak za odměnu dostanete hlasité už od odpoledních hodin evidentně nalité sousedy, vzdáte to a raději se vydáte na pětihodinovou štreku zpátky k domovu jako my. Cestujeme s manželem hodně po ČR, ale horší zážitek za sebou zatím nemáme. Budiž majitelce přičteno ke cti, že nám vrátila peníze za tu jednu noc, kterou jsme nakonec strávili raději na cestě. Závěr, majitelé asi spoléhají na to, že se zlijete vínem a všechno ostatní velkoryse přehlédnete.

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Klára

skupina přátel, 27.9.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Nejlepší na celém pobytu byla masáž. Masérka má opravdu kouzelné ruce :-) A je zde moc milá paní recepční.

  • Bohužel byl pro mě pobyt u Langů velkým zklamáním. Osobně bych jim velmi přála, aby uměli svůj rodiny hotel lépe vést. Velmi nás zklamal vzhled pokojů - nečistý. Promoklé zdi, zašlá špína na sprchovém koutě, špinavý koš a zaprášené židle na pokoji. Ani jednou se nám nepovedlo osprchovat se teplou vodou, pravda měli jsme až poslední pokoj.... O nabídce bezlepkové polopenze bych toho mohla napsat spoustu... ke snídani nebylo ani pečivo pro bezlepkové. Takže jediné co jsme si mohli dát byla zelenina, vajíčka a jogurt. Moc bych přála paní majitelce, pokud to tedy byla ona, která s námi naši nespokojenost řešila, nevím to jistě protože se nepředstavila. Každopádně bych jí přála, aby se naučila komunikovat s hosty tak, aby se snažila najít řešení ke spokojenosti a dokázala se omluvit. Bohužel to byla jen obhajoba a běžně odešla od slušné konverzace pryč do své kanceláře. Prosím berte moji kritiku konstruktivně a vytěžte z ní maximum pro další hosty. Klára M.

Personál
6
Služby
0
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2